system WMS - system zarządzania magazynem logifact® WMS

logifact® WMSSystem zarządzania magazynem

Gwarancja
Serwis
Gwarancja Serwis

GWARANCJA SYSTEMU WMS

Produkcyjne uruchomienie systemu WMS do pełnej eksploatacji nie oznacza zakończenia współpracy.

Naszym celem jest nie tylko dostarczenie i wdrożenie profesjonalnego systemu klasy WMS (Warehouse Management System), który rozwiąże problemy biznesowe naszych klientów, ale również zapewniamy wsparcie i opiekę powdrożeniową przez cały okres eksploatacji systemu.

Dlatego automatycznie w pierwszym kroku po uruchomieniu produkcyjnym systemu logifact® WMS, nasi Klienci standardowo otrzymują roczną gwarancję na bezpłatną naprawdę incydentów spowodowanych błędami oprogramowania magazynowego.

Dzięki zaawansowanemu internetowemu systemowi zgłoszeń, nasi Klienci mają możliwość rejestrowania incydentów przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Zgłoszenia takie można na bieżąco śledzić w celu weryfikacji postępu prac.

OBSŁUGA SERWISOWA SYSTEMU WMS

Po zakończeniu wdrożenia systemu logifact® WMS nasi Klienci mogą liczyć na profesjonalną obsługę serwisową.

Zapewniamy szeroki zakres usług – od czynności utrzymaniowych, skoncentrowanych na zapewnieniu bezpieczeństwa i stabilności systemu WMS oraz utrzymaniu ciągłości pracy magazynu, aż po modyfikowanie i rozbudowę oprogramowania magazynowego w zgodzie z bieżącymi potrzebami Klienta, wynikającym z rozwoju jego logistyki.

Nasz system serwisowy opiera się na wypracowanych i ustandaryzowanych procedurach serwisowych, zapewniających wysoki poziom jakości obsługi przy zachowaniu korzystnego stosunku ceny do jakości, co jest szczególnie doceniane przez Klientów ceniących sobie skrócone do minimum czasy oczekiwania na naprawy oraz komfortowe ramowe zasady współpracy przy rozwijaniu funkcjonalności systemu WMS w magazynie.

W ramach obsługi serwisowej zapewniamy dostępność wykwalifikowanych programistów – specjalistów ds. systemu logifact® WMS. Świadcząc usługi rozwojowe ściśle dopasowujemy wykonywane modyfikacje oprogramowania magazynowego do potrzeb naszych Klientów w oparciu o ich wytyczne. Dysponujemy także fachową kadrą konsultantów ds. logistyki, ściśle wyspecjalizowanych w zakresie logistyki magazynu, wykonujących na rzecz naszych Klientów usługi doradcze i projektowe.

Parametry opieki serwisowej dobierane są indywidualnie pod kątem wymogów magazynu i specyfiki konkretnego projektu wdrożeniowego, a obsługiwane modele serwisowe pokrywają oczekiwania klientów w najszerszym zakresie – od zabezpieczenia niezbędnego wsparcia skoncentrowanego na codziennej eksploatacji systemu zarządzania magazynem WMS przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego poziomu SLA, po udostępnienie szerokiego wachlarza dedykowanych usług programistycznych i projektowych świadczonych na preferencyjnych warunkach.

Na potrzeby Klientów o najwyższych wymaganiach w stosunku do oprogramowania magazynowego zapewniamy indywidualne warunki obsługi serwisowej.