WMS

logifact ® WMS

Magazyn

Gwarancja Serwis

GWARANCJA SYSTEMU WMS

  • Produkcyjne uruchomienie systemu do pełnej eksploatacji nie oznacza zakończenia współpracy.
    Naszym celem jest nie tylko dostarczenie i wdrożenie profesjonalnego systemu, który rozwiąże problemy biznesowe naszych klientów, ale również zapewniamy wsparcie i opiekę powdrożeniową przez cały okres eksploatacji systemu.
    Dlatego automatycznie w pierwszym kroku po uruchomieniu produkcyjnym systemu logifact®WMS, nasi Klienci standardowo otrzymują roczną gwarancje na bezpłatną naprawdę incydentów spowodowanych błędami systemu WMS.
    Dzięki zaawansowanemu internetowemu systemowi zgłoszeń, nasi Klienci mają możliwość rejestrowania incydentów przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Zgłoszenia takie można na bieżąco śledzić w celu weryfikacji postępu prac.

OBSŁUGA SYSTEMOWA SYSTEMU WMS

  • Po zakończeniu wdrożenia systemu logifact®WMS nasi Klienci mogą liczyć na profesjonalną obsługę serwisową.
    Zapewniamy szeroki zakres usług – od czynności utrzymaniowych, skoncentrowanych na zapewnieniu bezpieczeństwa i stabilności systemu oraz utrzymaniu ciągłości pracy magazynu, aż po modyfikowanie i rozbudowę systemu w zgodzie z bieżącymi potrzebami Klienta, wynikającym z rozwoju jego logistyki.
    Nasz system serwisowy opiera się na wypracowanych i ustandaryzowanych procedurach serwisowych, zapewniających wysoki poziom jakości obsługi przy zachowaniu korzystnego stosunku ceny do jakości, co jest szczególnie doceniane przez Klientów ceniących sobie skrócone do minimum czasy oczekiwania na naprawy oraz komfortowe ramowe zasady
    współpracy przy rozwijaniu funkcjonalności systemu WMS w magazynie.
    W ramach obsługi serwisowej zapewniamy dostępność wykwalifikowanych programistów specjalistów ds. systemu logifact®WMS.
    Świadcząc usługi rozwojowe ściśle dopasowujemy wykonywane modyfikacje do potrzeb naszych Klientów w oparciu o ich wytyczne. Dysponujemy także fachową kadrą konsultantów ds. logistyki, ściśle wyspecjalizowanych w zakresie logistyki magazynu, wykonujących na rzecz naszych Klientów usługi doradcze i projektowe.
    Parametry umowy serwisowej dobierane są indywidualnie pod kątem wymogów magazynu i specyfiki konkretnego projektu wdrożeniowego, a obsługiwane modele serwisowe pokrywają oczekiwania klientów w najszerszym zakresie – od zabezpieczenia niezbędnego wsparcia skoncentrowanego na codziennej eksploatacji systemu zarządzania magazynem przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego poziomu SLA, po udostępnienie szerokiego wachlarza dedykowanych usług programistycznych i projektowych świadczonych na preferencyjnych warunkach
    Na potrzeby Klientów o najwyższych wymaganiach zapewniamy indywidualne warunki obsługi
    serwisowej.