Wdrożenie systemu WMS w Centrum Dystrybucyjnym firmy Eurus

17.08.2022
Agnieszka Chojak

 

Logifact System zakończył projekt wdrażania systemu zarządzania magazynem logifact® WMS w Centrum Dystrybucyjnym firmy Eurus zlokalizowanym w Białymstoku.

Wdrożony profesjonalny system WMS przyniósł firmie szereg usprawnień operacyjnych, usprawnił zarządzanie magazynem, skoordynował całą obsługę gospodarki magazynowej oraz pozwolił na sprawne zarządzanie realizacją zamówień dla klientów.

 

Eurus Sp. z o.o. od 2008 roku jest importerem i dystrybutorem w branży kosmetycznej o ogólnopolskim zasięgu, ze 100% polskim kapitałem. W ramach kontraktów importera Eurus zajmuje się dystrybucją, logistyką oraz opracowuje i wdraża działania marketingowe dla swoich partnerów. Kosmetyki importowane przez Eurus dostępne są we wszystkich sieciach detalicznych na terenie całej Polski, na rynku tradycyjnym i w kanale e-commerce.

 

Firma Eurus Sp. z o.o. postanowiła usprawnić zarządzanie i zapewnić jak najwyższą wydajność w swoim Centrum Dystrybucyjnym zlokalizowanych w Białymstoku. W tym celu nawiązała współpracę z Logifact-Systems, z którą podpisała umowę na wdrożenie profesjonalnego systemu klasy WMS.

 

Systemem logifact® WMS, dopasowanym do niestandardowych wymagań klienta związanych ze złożonymi procesami biznesowymi, objęte zostały wszystkie procesy logistyczne realizowane w magazynie.

Największym wyzwaniem była duża niestandardowość procesów biznesowych klienta, w tym minimalne daty ważności definiowane z dokładnością do odbiorcy, zestawy ze śledzeniem cech komponentów, przesunięcia na Outlet, skomplikowana integracja z systemem nadrzędnym oraz równoczesne wdrażanie systemu WMS oraz ERP w przedsiębiorstwie.

Wdrożone oprogramowanie do zarządzania magazynem logifact® WMS spełniło oczekiwania klienta. System umożliwia sprawne zarządzanie magazynem, gwarantuje poprawną koordynację obsługi wszystkich procesów logistycznych oraz zapewnia pełną kontrolę nad asortymentem.
Dzięki sprawnemu zarządzaniu, Centrum Dystrybucyjne pracuje w sposób zoptymalizowany, efektywniejszy i bardziej wydajny z jednoczesną poprawą jakości zamówień realizowanych dla wielu różnorodnych klientów. Proces wdrożenia przebiegł płynnie i zgodnie z założeniami stworzonego harmonogramu, przy dużym zaangażowaniu obu firm i ścisłej ich współpracy.